Direktlänk till inlägg 8 maj 2020

Hej allihop

Av Mikael Persson - 8 maj 2020 11:37

Hej allihopa .
 
Hur har ni det idag ?
Jag hoppas att ni har en bra,härlig och fin dag .
Här hos mig är det bra solen skiner och himlen är blå och jag sitter här och njuter av en kopp kaffe och skriver några rader i min blogg som ska handla om allt möjligt.

Medans jag njuter av mitt morgon kaffe    så lyssnar jag på Lasse Stefanz    och det rycker i dans fötterna och jag saknar och längtar efter att få åka på och få träffa dessa härliga och goa grabbar i Lasse Stefanz
Finns det fler här som jag tycker om Lasse Stefanz och dansbands musik ?        
 
Idag är det Fredag och min andra vecka som korttids permitterad är över och nu är helgen här igen.
Jag tänkte att jag ska gå ut och gå en promenad i solen och blåsten  efter att jag druckit ur mitt kaffe men vad gör det att det blåser lite för solen är ju uppe och det tycker jag är guld värt och jag tycker man blir lite piggare när solen visar sig och nu värmer solen skönt och kanske man får lite mer kondis vem vet hihihi.
Ja jag vet att jag har några kilon för mycket men jag bryr mig inte så mycket mer om det utan det finns mer av mig att älska och tycka om .

Jag är så trött på utseende fixeringen som finns idag man får inte vara för smal eller för kraftig för att passa in i dagens värld man är inte en sämre eller bättre människa om man är smal eller kraftig för den riktiga människan finns på insidan.
Jag är jag och den jag är och vill man inte tycka om,umgås eller ha kontakt med mig så är det upp till var och en.
 
Vad händer hos er i helgen ?

Om det inte blir allt för dåligt väder så ska jag ladda ett bilbatteri och se om jag kan få något liv i det och jag har tänkt klippa min gräsmatta och sen blir det att tvätta några maskiner tvätt och sen på kvällskvisten så blir det troligtvis en film men vilken vet jag inte än .
 
Ha det gött och kram från Micke      

 
 
Amisa

Amisa

8 maj 2020 12:24

Nej tyvärr är dansbandsmusik inte riktigt min grej, men smaken är som baken delad och behöver få vara det.
Precis som du så har jag också några kilon för mycket och det är något jag får kämpa med. Men jag tycker det är viktigare vem man är på insidan än på utsidan och att man behöver gilla sig själv för att må bra.

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Mikael Persson

8 maj 2020 18:34

Hej
Jag håller med dig om att alla har vi olika smak och det måste man få ha.
Jag instämmer också i att det är viktigare vem man är på insidan för det är på insidan som den verkliga människan finns och man måste gilla sig själv för att må bra .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Persson - 18 juni 2020 06:48

Hej och godmorgon    .   Det var ett tag sen jag satt här och skrev i min ointressanta blogg som en del i allafall läser eller besöker och tittar på ,men jag skriver inte här för att göra en spännande blogg har inte några sådana avsikter utan jag s...

Av Mikael Persson - 2 juni 2020 22:40


Hej igen Då var det Lill Lördag imorgon i vecka 23 i Juni månad år 2020 om några veckor har vi klarar av ännu ett halvår . Ett halvår som inte varit som alla andra halvår. Man hade tankar och planer för detta förstå halvår 2020 planer och tankar...

Av Mikael Persson - 30 maj 2020 23:19

Hej alla         Hur har ni det ?Här hos mig är det bra sitter här en Lördagskväll och tar det lugnt och njuter av en kopp kaffe tänkte fylla på min blogg med några rader igen .   Så då har man fått börjat jobba fullt igen eftersom företagets k...

Av Mikael Persson - 23 maj 2020 18:35


Hej och godkväll alla trevliga människor. Nu var det Lördags kväll igen och man har klarar av vecka 4 som kortids permitterad fast denna vecka har vi jobbat men med permitterngs lön och ska göra det i 2 veckor till innan det blir dags att vara hemma ...

Av Mikael Persson - 14 maj 2020 11:13


  Godmorgon alla bloggare       Nu har trollet vaknat åtminstone såg man ut så när man såg sig själv i spegeln i badrummet i morse håret stod åt alla håll och man undrade vilket eluttag man stuckit fingrarna i inatt .      Hur är det med er i...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mipe1969


Ovido - Quiz & Flashcards