Direktlänk till inlägg 10 maj 2020

Hejsan

Av Mikael Persson - 10 maj 2020 13:22

Hej och godeftermiddag alla härliga   .
 
Hur är läget ?
Här hos denna galning är det bra sitter med en kopp    och njuter eller hur man ska säga av att vara korttids permitterad från jobbet vilket i och för sig inte är kul och inte något att njuta av men man kunde ju lika gärna ha blivit uppsagd och utan jobb så man får vara glad ändå för det är inte lätt på arbetsmarkanden i dessa tider.
 
idag är det hos mig grått och trist och det blåser rätt bra och regnar   .
Så det känns faktiskt ganska skönt att man klippte gräsmattan igår medans man kunde njuta av solen samtidigt .
 

   

Så idag får man vara inne och hitta på något att göra inomhus istället .
Som att jäklas med datorn eller rättare sagt med flash i webbläsaren Edge i windows 10 som inte vill fungera trots alla inställningar är på och efter lite sökningar så står det klart att det är ett problem som många världen över delar med mig och varit så sen  win 10 släpptes.

Så man kan väl säga att Microsoft inte är något favorit företag hos mig det enda dom är bra på är att skapa problem,men lösa dom då gör dom som strutsarna dom kör huvudet i sanden och gömmer sig och hoppas att ingen upptäcker problemen .
 
Sen ska jag inte påstå att windows inte fungerar för det gör det men det som stör mig är att man inte tar åt sig och dom löser problemen som uppstår och att dom är otroligt jobbiga att få tag i när det blir problem i stället för att ha ett support center som man lätt kunde nå via mail eller chatt och som för problemen vidare och åtgärdar dom,men det är vä inte meningen att det ska fungera som man vill hihihi.
 
Nä man kanske skulle göra någon nytta idag ialla fall leta fram en    som man vill se,lite ostbågar och en varm filt att gömma sig under hihihi .
 
Jag önska er en riktigt fin Söndag ha det bra och var rädd om er
 
Ha det gött från Micke   
 

 
 
Ingen bild

Amisa

10 maj 2020 14:53

Det är nog bättre att vara permiterad den här årstiden än vad det skulle vara typ i november?

Mikael Persson

10 maj 2020 18:06

Hej ja det håller jag med dig om nu kan man vara ute mycket mer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Persson - 18 juni 2020 06:48

Hej och godmorgon    .   Det var ett tag sen jag satt här och skrev i min ointressanta blogg som en del i allafall läser eller besöker och tittar på ,men jag skriver inte här för att göra en spännande blogg har inte några sådana avsikter utan jag s...

Av Mikael Persson - 2 juni 2020 22:40


Hej igen Då var det Lill Lördag imorgon i vecka 23 i Juni månad år 2020 om några veckor har vi klarar av ännu ett halvår . Ett halvår som inte varit som alla andra halvår. Man hade tankar och planer för detta förstå halvår 2020 planer och tankar...

Av Mikael Persson - 30 maj 2020 23:19

Hej alla         Hur har ni det ?Här hos mig är det bra sitter här en Lördagskväll och tar det lugnt och njuter av en kopp kaffe tänkte fylla på min blogg med några rader igen .   Så då har man fått börjat jobba fullt igen eftersom företagets k...

Av Mikael Persson - 23 maj 2020 18:35


Hej och godkväll alla trevliga människor. Nu var det Lördags kväll igen och man har klarar av vecka 4 som kortids permitterad fast denna vecka har vi jobbat men med permitterngs lön och ska göra det i 2 veckor till innan det blir dags att vara hemma ...

Av Mikael Persson - 14 maj 2020 11:13


  Godmorgon alla bloggare       Nu har trollet vaknat åtminstone såg man ut så när man såg sig själv i spegeln i badrummet i morse håret stod åt alla håll och man undrade vilket eluttag man stuckit fingrarna i inatt .      Hur är det med er i...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mipe1969


Ovido - Quiz & Flashcards