Direktlänk till inlägg 2 juni 2020

Godkväll

Av Mikael Persson - 2 juni 2020 22:40

Hej igen
Då var det Lill Lördag imorgon i vecka 23 i Juni månad år 2020 om några veckor har vi klarar av ännu ett halvår .
Ett halvår som inte varit som alla andra halvår.
Man hade tankar och planer för detta förstå halvår 2020 planer och tankar man fått hålla till att bara vara tankar och planer, men jag ser ändå positivt och ödmjukt på nästa halvår och tror att det blir bättre och vänligare mot oss.

Vad ska ni göra imorgon ?
Jag hoppas att det blir bra väder imorgon så jag kan skörda mina rabarber och skära ner dom i småbitar och frysa in dom så man har när man blir sugen på rabarber paj med vaniljsås eller glass.

Rabarber är en av vårens och sommarens godbitar.
Rabarber och Jordgubbar det är en underbar kombination tråkigt bara att man inte har ett eget Jordgubbsland än så länge i alla fall,men det kan bli har länge tänkt på det men inte kommit till skott riktigt.

Ta vara på och uppskatta dom små sakerna i livet för det är dom som vi kommer att komma ihåg längre fram i livet och kom ihåg att det är coolt att vara snäll och man behöver inte alltid vara bäst och duktigast det räcker att vara snäll och trevlig.

Var rädda om er.

Kram och ha det gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Persson - 18 juni 2020 06:48

Hej och godmorgon    .   Det var ett tag sen jag satt här och skrev i min ointressanta blogg som en del i allafall läser eller besöker och tittar på ,men jag skriver inte här för att göra en spännande blogg har inte några sådana avsikter utan jag s...

Av Mikael Persson - 30 maj 2020 23:19

Hej alla         Hur har ni det ?Här hos mig är det bra sitter här en Lördagskväll och tar det lugnt och njuter av en kopp kaffe tänkte fylla på min blogg med några rader igen .   Så då har man fått börjat jobba fullt igen eftersom företagets k...

Av Mikael Persson - 23 maj 2020 18:35


Hej och godkväll alla trevliga människor. Nu var det Lördags kväll igen och man har klarar av vecka 4 som kortids permitterad fast denna vecka har vi jobbat men med permitterngs lön och ska göra det i 2 veckor till innan det blir dags att vara hemma ...

Av Mikael Persson - 14 maj 2020 11:13


  Godmorgon alla bloggare       Nu har trollet vaknat åtminstone såg man ut så när man såg sig själv i spegeln i badrummet i morse håret stod åt alla håll och man undrade vilket eluttag man stuckit fingrarna i inatt .      Hur är det med er i...

Av Mikael Persson - 13 maj 2020 10:13


Hello     Då var det Onsdag och lill Lördag igen dagarna flyger fram i bland lite för fort och ibland lite för sakta beror lite på vad man gör i allafall så känns det så fast det är lika lång tid .   Det är som när man ska åka någonstans för de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mipe1969


Ovido - Quiz & Flashcards