Direktlänk till inlägg 18 juni 2020

Goodmorning

Av Mikael Persson - 18 juni 2020 06:48

Hej och godmorgon    .
 
Det var ett tag sen jag satt här och skrev i min ointressanta blogg som en del i allafall läser eller besöker och tittar på ,men jag skriver inte här för att göra en spännande blogg har inte några sådana avsikter utan jag skriver min blogg för att få skriva av mig lite om precis allt möjligt om vad som händer och sker i livet vill man ha en spännade blogg så får man leta vidare eller läsa en bok eller något liknande .
 
Denna blogg är om mig en snäll,glad,varm,ödmjuk,positiv,känslofull och kärleksfull kille med ett gott hjärta som inte är perfekt eller felfri på något sätt men det tror jag inte att någon är även om vissa kanske tror och påstår sig vara det .
Jag är hellre snäll,varm,känslig och ödmjuk än elak,tuff,hård,kall,mahco och känslolös och jag är inte någon spännande superhjälte som lever ett super spännande,glamoröst och mystiskt liv.
 

Hur är det med alla idag ?
Jag hoppas att ni mår bra och har en bra och fin dag.
Här hos mig är det bra lite nyvaken efter en godnatts sömn .
Jag somnade tidigt i går kväll så nu blev det en tidig morgon och varför inte ta tillfället i akt och skriva lite här.
I morgon är det Midsommar afton och vi har nästan klarat av ett halvår även om det varit ett litet speciellt halvår och jag är rädd at även nästa halvår kan bli lika speciellt men varken jag eller någon annan vet inte ännu vad framtiden har att erbjuda fast visst har jag aningar men innerst inne i mitt hjärta så hoppas jag på ett bättre halvår men vi får se .
 
Jag vet inte riktigt vart det här halvåret tagit vägen det har gått så otroligt fort känns som om det var nårsafton igår och i morgon är det redan midsommarafton .
Jag hoppas på en varm och fin midsommarafton och midsommardag med sol och värme och jag önskar alla en riktigt fin och härlig midsommar och jag längtar till imorgon för då släpper Lasse Stefanz sin nya singel som i och för sig  är en cover på Eddie Medusas Midsommarnatt men jag ser verkligen framemot den ska bli kul att höra och lyssna på .
Finns det fler som gillar dansband här inne både ung som äldre.
 
 
Vad händer hos alla idag ska ni göra något spännande .
Här hos mig ska det njutas av en stor kopp nybryggt morgon   sen en varm och mysig dusch sen en promenad ner till affären och köpa dammtrasor sen ska det dammas,dammsugas,moppas golv och midsommarstädas och köra några maskiner tvätt sen blir det en lång och skön promenad i solen för dom har lovat uppehålls väder idag och det är skönt att få komma ut och njuta av solen och få höra fåglarnas underbara sång och få vara ledig i några dagar innan det är dags att jobba dom sista 4 dagarna innan årets semester som är otroligt efterlängtad .
Det ska bli skönt med 5 veckors ledigt känner att man behöver det för ladda om batterierna inför en lång,mörk och kall höst och vinter.
 
Är det någon här som har ett bra,lätt och gott recept på Rabarber och som känner att det kan jag gärna dela med mig av så tar jag tacksamt emot det .
 
Nu ska jag leta mig ner för trappen och in i duschen för en varm,mysig och skön dusch och sen starta kaffebryggaren och göra en stor kopp    och njuta av den innan det är dags att börja med dagens sysslor men ju fortare dom blir gjorda desto mer tid över att njuta av dagen på sen finns det alltid något att göra men om man vill det är ju inget man kan förneka men gör man det man behöver så kan man ta det andra allt eftersom men vill och orkar och det andra blir då också lättare att göra .
Nä nu får jag ta mig upp ur stolen och komma igång så jag önskar alla en riktigt fin och skön och    dag och jag önskar alla en riktigt fin och trevlig midsommar och ni som ska ut i midsommar tafiken ta det lugnt,ta god tid på er och håll avstånd och tänk på att det är bättre att ta det försiktigt och komma fram hela och kanske något senare än att inte komma fram alls .
 
Så var rädda om er och ha en underbar midsommar .    
 
Ha det gött   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Persson - 2 juni 2020 22:40


Hej igen Då var det Lill Lördag imorgon i vecka 23 i Juni månad år 2020 om några veckor har vi klarar av ännu ett halvår . Ett halvår som inte varit som alla andra halvår. Man hade tankar och planer för detta förstå halvår 2020 planer och tankar...

Av Mikael Persson - 30 maj 2020 23:19

Hej alla         Hur har ni det ?Här hos mig är det bra sitter här en Lördagskväll och tar det lugnt och njuter av en kopp kaffe tänkte fylla på min blogg med några rader igen .   Så då har man fått börjat jobba fullt igen eftersom företagets k...

Av Mikael Persson - 23 maj 2020 18:35


Hej och godkväll alla trevliga människor. Nu var det Lördags kväll igen och man har klarar av vecka 4 som kortids permitterad fast denna vecka har vi jobbat men med permitterngs lön och ska göra det i 2 veckor till innan det blir dags att vara hemma ...

Av Mikael Persson - 14 maj 2020 11:13


  Godmorgon alla bloggare       Nu har trollet vaknat åtminstone såg man ut så när man såg sig själv i spegeln i badrummet i morse håret stod åt alla håll och man undrade vilket eluttag man stuckit fingrarna i inatt .      Hur är det med er i...

Av Mikael Persson - 13 maj 2020 10:13


Hello     Då var det Onsdag och lill Lördag igen dagarna flyger fram i bland lite för fort och ibland lite för sakta beror lite på vad man gör i allafall så känns det så fast det är lika lång tid .   Det är som när man ska åka någonstans för de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mipe1969


Ovido - Quiz & Flashcards