Direktlänk till inlägg 8 maj 2020

Hej och godkväll

Av Mikael Persson - 8 maj 2020 20:25

 Hej och godkväll

Hur står det till ikväll?
Är allt okej ?
Här hos mig är det bra har precis ätit lite mat och sitter nu i soffan framför Tv:n och tittat på Sheldon och dom övriga i The big bang theory en underbar komedi serie.  

I dag har jag varit ute och gått en lång och skön promenad på 3-5 kilometer det blåste lite mer idag men när det inte tog i och blåste så värmde solen otroligt skönt och det gjorde att det tros allt blev en behaglig promenad .
 
Eftersom jag älskar att fotografera så blev det lite nya bilder på vägen .
Jag är ingen mäster fotograf utan fotar för att jag tycker att det är kul.
Jag fotade bland annat lite maskrosor som växte i en vägkanten utmed min promenad.
       

Maskrosor är ett ogräs men ett väldigt vackert ogräs som kan växa genom det mesta och när dom blommar så är dom precis som små solar   och precis som människor som vi ser som konstiga,annorlunda men precis som en maskros som blommar så är dom också otroligt vackra.

Nu blir det en film om jag hittar någon som jag vill se jag tror det blir
nobody put baby in a corner

Om ni vet vilken jag menar .
Dirty dancing med Patrick Swayze  .

Jag önskar er en riktigt fin och trevlig Fredagskväll.

Ha det gött och kram   
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Persson - 18 juni 2020 06:48

Hej och godmorgon    .   Det var ett tag sen jag satt här och skrev i min ointressanta blogg som en del i allafall läser eller besöker och tittar på ,men jag skriver inte här för att göra en spännande blogg har inte några sådana avsikter utan jag s...

Av Mikael Persson - 2 juni 2020 22:40


Hej igen Då var det Lill Lördag imorgon i vecka 23 i Juni månad år 2020 om några veckor har vi klarar av ännu ett halvår . Ett halvår som inte varit som alla andra halvår. Man hade tankar och planer för detta förstå halvår 2020 planer och tankar...

Av Mikael Persson - 30 maj 2020 23:19

Hej alla         Hur har ni det ?Här hos mig är det bra sitter här en Lördagskväll och tar det lugnt och njuter av en kopp kaffe tänkte fylla på min blogg med några rader igen .   Så då har man fått börjat jobba fullt igen eftersom företagets k...

Av Mikael Persson - 23 maj 2020 18:35


Hej och godkväll alla trevliga människor. Nu var det Lördags kväll igen och man har klarar av vecka 4 som kortids permitterad fast denna vecka har vi jobbat men med permitterngs lön och ska göra det i 2 veckor till innan det blir dags att vara hemma ...

Av Mikael Persson - 14 maj 2020 11:13


  Godmorgon alla bloggare       Nu har trollet vaknat åtminstone såg man ut så när man såg sig själv i spegeln i badrummet i morse håret stod åt alla håll och man undrade vilket eluttag man stuckit fingrarna i inatt .      Hur är det med er i...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mipe1969


Ovido - Quiz & Flashcards